Házirend
Foglalási szabályzat !
Időpont foglalásával automatikusan elfogadod a házirend szabályzatát.
A házirend el nem olvasása nem mentesít a feltételek alól!
A foglalási házirendet elolvastam és tudomásul vettem!
- Házirend -
A legfontosabb tudnivalók, és szabályok.
Kérlek vedd figyelembe, hogy nekem ez a munkám/hivatásom, érted dolgozom, de ez csak úgy tud megvalósulni, ha összedolgozunk és tiszteljünk egymás idejét és szabályait. Köszönöm.
Szépségipari szakemberként naponta emberekkel foglalkozom. A normál emberi kapcsolatokhoz nélkülözhetetlen a kölcsönös tisztelet és a bizalom. Szerencsére a legtöbben tisztában vannak az általános illemszabályokkal. Ennek ellenére sajnos kerültem olyan helyzetbe, hogy nem minden vendég becsüli meg az időmet és a megélhetésemet.
Arra törekszem, hogy minden vendégemet időben tudjam fogadni a megfelelő kiszolgálás érdekében. Viszont, ehhez a Te segítségedre is szükségem van. Kérlek, hogy figyelmesen olvasd át az alábbi házirendet!
– Minden kedves vendégem számára maximális odafigyelést és törődést szeretnék biztosítani. Ahhoz, hogy időpontodat garantálni tudjam, kérlek, ennek érdekében előre foglald le a számodra megfelelő időpontot, és a foglalt időpontra pontosan érkezz meg.
A szépségiparban a csúcsidő általában a késő délutáni és esti órák, így azt javaslom, mielőbb foglald le a kiválasztott időpontodat, hogy biztosan legyen szabad hely számodra is.
– Javaslom, hogy a kért szolgáltatás elvégzése után még a helyszínen foglald le előre a következő időpontod!!
Hívásokra, üzenetekre, online bejelentkezésekre munkaidőben tudok válaszolni. Éjszaka, hétvégén, ünnepnapokon és szabadság alatt érkező üzenetekre nem tudok válaszolni!
Kérlek, ne késs el!
– Késés esetén a kezelésed időtartamát nem tudom meghosszabbítani a következő vendégre való tekintettel.
– Késés esetén, a szolgáltatást csak a foglalt időintervallumban tudom vállalni teljes áron, de tudnod kell, hogy szempilla hosszabbításnál nem garantált ilyen esetben a 100%-os telítettség. 20-25 percet meghaladó késés esetén nem tudom vállalni a munkát, és a szolgáltatás árának 100%-át meg kell térítened számomra!
– 15-20 perc késésnél a szolgáltatást nem fogom tudni 100%-osan elvégezni, így az ott elvégzett munkámra garanciát nem vállalok.
– 25 percnyi késés esetén új időpontot adok és mindkét esetben a szolgáltatás árának 100%-a fizetendő.
Ha véletlenül nem tudsz eljönni egy megbeszélt időpontra, mondd le HÍVJ vagy üzenj! (Facebook, Messenger, SMS ) amilyen gyorsan csak tudod, de minimum 48 órával az esetleges érkezés előtt.
Aki nem jön el a megbeszélt időpontra és le sem mondja azt, annak a szolgáltatás 100%-a kerül felszámításra a következő alkalommal, ellenkező esetben nem tudom többet fogadni.
Aki lemondás nélkül nem jön el az időpontjára, annak automatikusan törlődik az összes időpontja.
48 órán belüli lemondás esetén: a szolgáltatás 50%-a kerül felszámításra a következő alkalommal. Következő szolgáltatás igénybevétele kizárólag a meghatározott összeg befizetése után lehetséges.
24 órán belüli lemondás esetén: Aki 24 órán belül mondja le az időpontját vagy nem jön el a megbeszélt időpontra, annak a szolgáltatás 100%-a kerül felszámításra a következő alkalommal, ellenkező esetben nem tudom többet fogadni.
Abban az esetben, ha nekem kell lemondanom az időpontod (ez természetesen csak nagyon kivételes esetben fordulhat elő) természetesen kárpótolni foglak és a lehető leghamarabb időpontot biztosítok számodra!
Hitelre lehetőség nincs, minden szolgáltatás igénybevétele azonnali fizetési kötelezettséggel jár. Az árak nem alkuképesek. Aktuális árlistámat, weboldalamon és a szalonban is megtaláljátok.
Elsősorban a készpénzt preferálom, de mivel a kártyás fizetés még nem lehetséges, így lehetőséged van a helyszínen azonnali átutalással fizetni.
Ha szempilla hosszabbításra, szempilla liftingre érkezel és kontaktlencsét viselsz, kérlek, minden alkalommal távolítsd el azt, illetve az eltávolításhoz szükséges kellékekkel érkezz hozzám. A bent maradt lencsék után felelősséget nem vállalok!
Ha szempilla hosszabbításra érkezel, és nem jártál még nálam, de van már fent pillád, kérlek, ezt a bejelentkezéskor mindenképpen említsd meg, mert más által készített szettet nem tudok tölteni, azt a felhelyezés előtt el kell távolítanunk, ami plusz költséggel jár, illetve több időt kell rászánnunk! Minderre azért van szükség, mert nem tudom, hogy az előttem dolgozó pillás mennyire stabilan, milyen minőségben készítette el a szettedet, és így a tartósságát sem tudom garantálni!
Kérlek, fogadd el, hogy nem minden esetben tudok a leoldás után új szettet építeni 🙁 Ha a saját pilláid nagymértékben károsodtak, nem lesz mire építenem, ilyenkor sajnos szünetet kell tartani, mielőtt új szettet applikálnánk.
Ha szempillát szeretnél, kérlek, fogadd el, hogy nem építek olyan hosszúságú, „D” számú és vastagságú pillákat, ami a saját szempilláidban kárt tehet, azokat roncsolhatja, letörheti. Minden esetben a saját pilláid adottságának megfelelő szett kerül kiválasztásra.
Szempillatöltés a 28. napig értendő, a 29. naptól új szett áron építek abban az esetben is, ha a szempillák még nem hullottak le teljesen. Ha a töltési időpontodon a műszempillák töltöttsége a teljes szett 30%-nál kevesebb, új szett árat számítom fel.
Szempilla hosszabbításra pénzvisszafizetési garanciát nem tudok vállalni, mivel az épített szett tartósságát számos környezeti hatás, fizikai tényező és az alapvető szabályok be nem tartása nagyban befolyásolja.
A betartandó szabályokat lejjebb megtalálod. Kizárólag minőségi anyagokkal, nagy szaktudással készítem a pilláid, így a tartóssága részemről garantált, természetesen, ha Te is odafigyelsz a szett épségére, tisztántartására!
Az időpont foglalásával a házirend automatikusan elfogadottnak tekinthető. A házirend el nem olvasása nem mentesít a benne foglalt feltételek alól! A változtatás jogát fenntartom, a változásokat a közösségi médiában jelzem, közzéteszem!
Kérlek vedd figyelembe, hogy nekünk ez a munkánk/hivatásunk, érted dolgozunk, de ez csak úgy tud megvalósulni, ha összedolgozunk és tiszteljünk egymás idejét és szabályait. Köszönöm!